Ubuntuga tutvumine

Paigaldan operatsiooni süsteemi Ubuntui.

Image

esimene skreenshot.

Image

Teine skreenshot.

Image

Kolmas tõmmis, siiamaani väga kerge.

Image

Neljas tõmmis, küsib minu infot.

Ubuntu05

Selline ongi Ubuntu desktop.

Täiendavalt : Seoses uue arvuti ostuga, olen nüüdseks Ubuntu kasutaja olnud umbes 3 kuud. Järgnevalt toon paar muljet mis mulle on Ubuntust jäänud. Kõigepealt häirib mind see, et õppetöö jaoks on Ubuntu väga kehv OS, muidugi asi võib olla selles, et ma pole ise piisavalt tausta uurinud aga mulle tundub, et mitte üks, linux/ubuntu’le ettenähutud, internetist, ametlikelt lehekülgedelt pealegi, tõmmatud vabavara ei tööta Ubuntus. Pikaaegse Windowsi kasutajana on mulle frustreeriv, et enne isegi kõige lihtsamat graafilist ülesannet tehes, pean ma surfama Ubuntu Software Centeris, et leida õiget programmi ja kui see olemas, siis tuleb välja, et ta pole isegi piisavalt hea, et antu ülesandega hakkama saada. Viimasel ajal olen väga rõõmustanud Google Drive’i ja muude läbi-browseri kasutatavate teenuste üle. Siiamaani ma pole näinud ühtegi eelist Windowsi ees. Plaanin lähiajal operatsioonisüsteemi vahetust.

Leave a Reply

